Slide Heading
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Click Here

MARKA

MAŁY DOMEK UKRYTY ZA GAJAMI

W odległej części regionu Haute Corrèze, wioska Auriac skrywa wiele tajemnic. Wśród nich, tuż przy zakręcie ścieżki, można odkryć ładny mały domek, w którym rozegrała się historia Bernarda Cassière.

Najczęściej zadawanym nam pytaniem jest: Kim jest Bernard Cassière? Czy on naprawdę istnieje?

Cóż, tak i nie, w pewnym sensie! Cassière w starym lokalnym języku francuskim oznacza „ukryty dom”. A kto mówi „ukryte”, mówi „piękne i zachowane”… w tym pięknym zakątku Corrèze, La Xaintrie, skąd czerpiemy inspirację i nasze naturalne składniki aktywne, takie jak chabry uprawiane w naszych ogrodach.

 

A CO Z BERNARDEM?

To po prostu imię założyciela marki BC, pana Bernarda Masa, również prezesa i założyciela grupy Sothys. Silnie przywiązany do swoich korzeni, postanowił zakotwiczyć działalność w Corrèze, swoim rodzinnym regionie. Znasz już historię marki, a także ducha, który nami kieruje i który sprawia, że Bernard Cassière jest piękną marką, w której natura i jej szacunek nabierają pełnego wymiaru…

Odwiedź Ogrody, które przylegają do domu, aby dowiedzieć się więcej i zachwycić się tym, co Natura ma do zaoferowania…

POCZĄTKI MARKI

Marka Bernard Cassière została założona w 1991 roku przez dryektora fracuskiej grupy koncernu Sothys, pana Bernarda Masa. Szybko zaczeła odnosić sukcesy na międzynarodowym profesjonalnym rynku kosmetyczny, a dzięki temu, że jest prekursorem pielęgnacji czekoladą i jako pierwsza wprowadziła ekstrakt z bambusa do produktów kosmetycznych, zyskała sławę marki o niekonwencjonalnych rozwiązaniach, interesującej i inspirującej.

POZNAJ NASZA FILOZOFIĘ

Bernard Cassière proponuję nie tylko zabiegi i produkty przeznaczone do profilaktyki o określonym profilu, ale także uwzględnia zaburzenia występujące pod wpływem różnych czynników zewnętrznych, zmian klimatycznych i problemów wewnętrznych. Marka Bernard Cassière pozwala na kreowanie rodzaju pięlęgnacji, która zaspokoi zarówno potrzeby skóry wynikające z jej cech, ale także uwzględni problemy doraźne.

CELEM MARKI JEST

Wspierać wszystkich mężczyzn i kobiety na co dzień,
aby czuli się lepiej w swojej skórze!

Nawet jeśli nie ma magicznej formuły (przykro mi to mówić! ), nasze produkty zostały zaprojektowane tak, aby skutecznie odpowiadać na różne problemy: spowolnić proces starzenia, psychoanalizować skórę w kryzysie lub wyrzeźbić sylwetkę przed latem…

ODPOWIEDZIALNE I PRZEMYŚLANE TWORZENIE NASZYCH PRODUKTÓW

To jest nasze credo!

Podczas opracowywania naszych produktów zwracamy szczególną uwagę na pochodzenie naszych materiałów i opakowań (tak lokalne, jak to tylko możliwe). Niektóre z naszych naturalnych substancji czynnych pochodzą z naszych własnych ogrodów, inne ze sprawiedliwego handlu, jeszcze inne mogą być organiczne… wszystko w logice ekologicznej i społecznej. Jest to część naszej specyfikacji i korzystamy z niej każdego dnia.

GWARANCJA JAKOŚCI I IDENTYFIKOWALNOŚCI DZIĘKI WŁASNEJ INFRASTRUKTURZE

To jest nasza siła!

Przynależność do grupy rodzinnej (URL Sothys) i posiadanie własnej infrastruktury sprawiają, że gwarancja jakości i identyfikowalności jest możliwa. Nasze produkty są w 100% wytwarzane we Francji (cockadoodledoo!). Od projektu w naszym laboratorium badawczo-rozwojowym, poprzez produkcję w naszej jednostce produkcyjnej, aż po dostawę, wszystko to dzieje się w zielonym otoczeniu w środku Corrèze.

BEZPIECZEŃSTWO, ZMYSŁOWOŚĆ I SKUTECZNOŚĆ DZIĘKI NASZYM PRODUKTOM DO PIELĘGNACJI

Kreatywność i nauka nie są ze sobą sprzeczne!

Naszym zobowiązaniem jest poszukiwanie innowacyjnych i zróżnicowanych zapachów i tekstur, aby zapewnić chwilę przyjemności. Wszystkie nasze produkty są testowane (nie na zwierzętach!) przez naszych toksykologów, aby zapewnić ich kompatybilność ze skórą i skuteczność.

NATURALNOŚĆ

Zainspirowany tym, co najlepsze w naturze, Bernard Cassière oferuje nam specjalne produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Każdy składnik jest wybierany ze względu na jego korzyści dla skóry. Na przykład organiczny aloes, znany ze swoich właściwości nawilżających, jest głównym składnikiem linii produktów do skóry odwodnionej.

RESTRYKCYJNA KARTA FORMUŁ

Nasza Karta Formulacji przedstawia nasze kolory: jest to wynik norm Europejskiego Rozporządzenia Kosmetycznego (obowiązującego od 2013 roku i jednego z najbardziej rygorystycznych na świecie) w połączeniu z naszymi wysokimi standardami w zakresie projektowania i formułowania:

· Zakazujemy stosowania kontrowersyjnych substancji (parabenów, ftalanów, formaldehydu…).
· Unikamy substancji szkodliwych dla środowiska (plastikowe kulki, olej palmowy…)
· Nie testujemy naszych produktów na zwierzętach i nie prosimy stron trzecich, aby robiły to za nas. W Bernard Cassière kochamy króliki i jest to zabronione przez rozporządzenie kosmetyczne od 11 marca 2009 r. dla składników, a od 11 września 2004 r. dla gotowych produktów! 
· Od marca 2018 r., w ramach zobowiązania do przejrzystości, wyświetlamy w naszych produktach ilość naturalnie aktywnych składników za pomocą tego logo →

EKO-KONCEPCJA

Rzadziej o tym myślimy, ale szacunek dla środowiska obejmuje również projekt opakowania. W Bernard Cassière 100% naszych pudełek pochodzi z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony i w większości nadaje się do recyklingu:
· Produkowane są zgodnie z naszymi oczekiwaniami, bez generowania odpadów z kartonu lub tuszu.
· Nie zużywa wody, nie produkuje narzędzi jak w przypadku technologii ” offset “.
· Stale racjonalizujemy liczbę naszych referencji, aby znaleźć właściwy kompromis między “oferowaniem wystarczającej oferty, aby zaspokoić Twoje potrzeby” a “ograniczaniem naszego wpływu na planetę i zużycia jej zasobów”.
· Minimalizujemy rozmiar i wagę opakowań.
· Priorytetowo traktujemy opakowania nadające się do recyklingu.
· Używamy papieru i tektury z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony.
· Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi innowacjami w zakresie zrównoważonego rozwoju.
· Nawet w biurze mamy kosz na papier i drugi na inne odpady, ponieważ wiąże się to również ze szkoleniem i motywacją wszystkich pracowników!

PRZEŁOM 2021 ROKU

Nasze ekologiczne słoiki wielokrotnego napełniania są już dostępne. System ten można już znaleźć w naszych kremach Spirulina, a od września 2021 r. stanie się regułą i będzie stosowany we wszystkich naszych seriach!

JAKIE SĄ ZALETY EKOLOGICZNYCH WKŁADÓW?

eco

BARDZIEJ EKOLOGICZNE

 Pozwala nam to zmniejszyć zużycie tworzyw sztucznych i być częścią gospodarki o obiegu zamkniętym.

eco

EKONOMICZNE

Nie tylko ratują planetę, ale także oszczędzają pieniądze, ponieważ eko-napełnienie jest średnio o 20% tańsze niż tradycyjny format.

eco

Zaprojektowane z myślą
o środowisku

Wszystkie komponenty można poddać recyklingowi osobno.

eco

Łatwe w użyciu

Dzięki innowacyjnemu systemowi wymiany, wkład wymienisz niesamowicie łatwo i szybko.

INNOWACYJNOŚĆ

W Bernard Cassière najbardziej lubimy myśleć nieszablonowo i zaskakiwać. Jako pierwsi odkrywaliśmy różne dziedziny, takie jak nawilżająca kuracja konopna, wprowadzona na rynek w 2001 roku, oraz odnosząca sukcesy pielęgnacja jadalną czekoladą, dzięki której staliśmy się znani.

Tam, gdzie inne marki postrzegają piękno jako wygląd, my widzimy holistyczną koncepcję, w której piękno jest globalne i powinno pomagać każdemu mężczyźnie i każdej kobiecie czuć się komfortowo z samym sobą.

Projektując produkty zgodne z tą filozofią, chcemy dzielić się odważnym i autentycznym pięknem. Jako część grupy rodzinnej zachowujemy niezależność i dostępność. Uczciwość, przejrzystość i wolność słowa są nie tylko tym, co nas definiuje, ale także sednem naszej komunikacji i twierdzeń.

Żadnych pustych obietnic: słowa "produkty" i "pielęgnacja" coś znaczą, a ich wartość jest potwierdzona testami laboratoryjnymi.

Codziennie zadajemy sobie pytania i zamiast udawać, że jesteśmy idealni, wolimy być częścią procesu doskonalenia!

FORMUŁA

Opracowane przez nasze laboratorium badawczo-rozwojowe formuły są owocem długich badań nad składnikami, konsystencją i zapachem. Wszystkie nasze zabiegi są projektowane z poszanowaniem standardów formuł dotyczących wysokiej skuteczności, szacunku i kompatybilności ze skórą, a także przyjemności. Jesteśmy zobowiązani do faworyzowania naturalnie aktywnych składników. Jednak, aby zapewnić zmysłowość i ochronę, czasami dopuszczamy stosowanie niektórych składników syntetycznych, które są znane ze swojego bezpieczeństwa, stabilności i skuteczności. Wszystkie nasze składniki są skrupulatnie i starannie zatwierdzane przez toksykologa i farmaceutę.

CZY PRODUKTY SĄ WEGAŃSKIE?

Większość z nich jest. Czasami jednak używamy składników takich jak miód lub wosk pszczeli. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami.

JAKIE TESTY WYKONUJEMY?

Nie testujemy naszych produktów na zwierzętach i nie prosimy stron trzecich, aby robiły to za nas: w Bernard Cassière kochamy zwierzęta, a na dodatek jest to zabronione przez rozporządzenie kosmetyczne od 11 marca 2009 r. dla składników, a od 11 września 2004 r. dla gotowych produktów!

Nasze formuły są testowane pod kontrolą dermatologiczną, aby zapewnić bezpieczeństwo i tolerancję dla użytkowników. Współpracujemy z niezależnym laboratorium składającym się z multidyscyplinarnego zespołu (toksykolog, farmaceuta, dermatolog, okulista, klinicysta…), w którym przeprowadzane są testy na ochotnikach. Po wprowadzeniu na rynek produkty są nadal monitorowane. Nazywa się to czujnością kosmetyczną, rodzajem usługi relacji z klientem. Wszystkie obserwacje związane ze stosowaniem naszych produktów są zgłaszane naszym ekspertom za pośrednictwem naszej ogólnoświatowej obsługi klienta. Zebrane dane pozwalają nam przeanalizować każdy przypadek indywidualnie i opracować odpowiedź dostosowaną do każdego produktu.

SKUTECZNOŚĆ NASZYCH PRODUKTÓW

Kiedy jest to odpowiednie, co ma miejsce w przypadku pielęgnacji przeciwstarzeniowej i wyszczuplającej, mierzymy skuteczność naszych produktów przed wprowadzeniem ich na rynek, ponieważ w Bernard Cassière nie ma miejsca na efekt placebo.
· Testy samoocen
· Punktacja według wiedzy technicznej. Badania instrumentalne
· Jeśli produkt nie przejdzie testu, przerabiamy formułę, aż będziemy zadowoleni.

MAŁY SŁOWNICZEK UŁATWIAJĄCY ORIENTACJĘ

Składniki, które nie są już przez nas używane:
· Paraben
· Oleje mineralne
· MIT/CMIT
· Ftalany
· Formaldehyd OGM
· Plastikowe kulki
· Olej palmowy
· Fenoksyetanol: od 2014 r. nie dodajemy celowo jako środka konserwującego, ale niektóre surowce mogą zawierać jego śladowe ilości.

NASZE AKTUALNE PROJEKTY

W naszych nowych projektach uczymy się tworzenia formuł bez :
· Silikonów
· SLS / SLES stosowanych w preparatach pianotwórczych ..

Ta lista nie jest wyczerpująca i ciągle się zmienia.

Nasze atuty

Darmowa dostawa od 250 zł

Bezpieczne płatności bezgotówkowe

Darmowe próbki

Transport neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla

Ekskluzywne prezenty